الخميس، 30 أبريل 2009

شكراً

ياجماعة بجد بشكر وبعتذر لكل الي سألوا عليه الفترة الي فاتت
فعلا اد ايه الموضوع ده رفع من معنوياتي واسعدني
وبعتذر عن تغيبي الفترة دي لحاجات كتير قوي
بين مشاكل في الشغل بلا حدود
والاوضاع الطين في الخليج حاليا
وحالة اكتئاب حاده جدا
كله مخليني مش قادر على التفكير حتى
ياريت يكون لي نصيب من دعائكم الفترة دي
واكيد هرجع تاني بس ربنا يعدي الفترة دي على خير
مش قادر اشكر ناس بالاسم علشان منساش حد ويزعل مني بس بجد مجرد سؤالكم عني خلاني اشعر بسعاده مفتقدها
تحياتي .

هناك 23 تعليقًا:

القدر و انا يقول...

ضايع
ازيك وحشتنا جدا وقلقنا عليك
ربنا معاك دائما
تحياتنا للمدام واولادك الحلوين
وفى انتظارك دائما

Remas يقول...

انت فين يا ضايع

وحشتنا جدا جدا

والف سلامة عليك من الاكتئاب

ارمى همومك على ربنا واللى عاوزه ربنا هايكون

ومش مسموح ابدا تغيب عننا تانى والا هانعمل وقفات احتجاجية ونطالب برجوعك فورا

سلامى لمراتك وأولادك العسولين

MǿиY El-Shreef يقول...

والله وحشتنااا اووووي

ربنا معاك ياااارب وان شاء الله كل حاجه تعدي ع خير

باذن الله كل حاجه هتتحسن

مستنيينك :)

ebn roshd 777 يقول...

بقه ده كلام برضه
هو حضرتك متعرفش اننا كلنا كده وانيل كمان مشاكل في الشغل
ومشاكل في البيت وضغوط في الشغل وضغوط في البيت
ومش هتصدق لو قلتلك اني بيني وبين نفسي مشاكل جامده جدا وربنا يوفقني
واصالحني علي نفسي
مش عارف ليه انا متاكد انك اقوي من كل المشاكل دي وانك ماشاء الله دماغك حلوه اوي وان شاء الله ربنا هيوفقك ويهديك لكل ما فيه خير ليك حتي لو كان ظاهره شر
بجد مفتقد كتاباتك وخواطرك الصادقه التلقائيه الجميله

MaNoOoSh يقول...

ياااااااااااااااه
حمد لله على السلامة يا ضايع
حاول متغيبش جامد كدة تانى.. وربنا يوفقك فى شغلك وفى حياتك ويسهللك امورك كلها

ماء تشرين يقول...

ربنا يكون معاك انشاء الله ويسهلك الامور

تقبل مرورى

أبو العريف يقول...

حمدالله عالسلامه ياعمنا
ايه الغيبه دي
علي فكره
انا كمان انقطعت فتره
بس مش طويله قوي كده
كنت بخطف

غير معرف يقول...

أعانك اللة
خد بالك من نفسك
كل دة من تحت راس الفيزيكال كوناكت
عموما لو الامور تأزمت قول لي وانا اجيب لك طيارة محملة صعايدة ونجيب لك حقك

ضايع يقول...

القدر وانا
ربنا يكرمك

ومتشكر على السؤال

ضايع يقول...

ريم
راميها على الله بس غصب عن الواحد بيفكر

من غير وقفات علشان امل الدولة بيتلككو فترة وهتعدي وهتلاقوني بغتت عليكم تاني

تحياتي .......

ضايع يقول...

MǿиY El-Shreef
مرسي وربنا يخليكي

دعواتك

تحياتي

ضايع يقول...

ابن رشد

والله عارف بس ما باليد حيله
الواحد بيستحمل لحد معين وربنا المعين دايما

انا مفتقد حتى القراه في مدوانتكم بعرف موجز الانباء من المدام هي الي بتابعكم علطول

تحياتي

ضايع يقول...

منوش

ربنا يخرمك والف شكر على سؤالك علي

دعواتك معايا

تحياتي ......

ضايع يقول...

ماء تشرين

الف شكر على مرورك ودعائك

تحياتي ..

ضايع يقول...

ابو العريف

لو بتقطع روح لكهربائي غالبا بتكون بوجيهات :)

تحياتي ......

ضايع يقول...

مصري باشا جدا

والله انا خايف لا انا الي اتفزكل كونتاكت مع حد قريب


تعيش يا باشا وعموما هنا فيه صعايده اكتر من الي باقي في الصعيد

منتحرمش يا باشا

تحياتي ......

غير معرف يقول...

انت فين يا عمنا
حمد لله على سلامتك
الحرب شرسه هنا و انت ولا انت هنا
بس الحمد لله اطمنا عليك
ربنا يكرمك و يوفقك ف شغلك
كله بيعدى
ان الله مع الصابرين فتفائل خيرا ان شاء الله

صبرني يارب يقول...

حمد الله بالسلامه

الحمد لله انك بخير

مش عايزنا نسأل عليك برضه

اي ضلع ينقص من البلوج بيعمل فراغ جامد والله

احنا يظهر بقينا كلنا مهمين لبعض

اتمنالك كل توفيق وخير يارب

وتحياتي لك

gogo!sf يقول...

يارب عمرك ما تكون ضايع ابدا

ازيك واخبارك ايه

ان شاء الله هتعدى ازمتك على خير بس انت قول يارب
وبعدين يا عم فى حد يكون عنده اولاد امرات ودمهم خفيف وسكر زى ولادك ويجيلو اكتئاب

ربنا يبعد عنك الاكتئاب والمشاكل يارب

تمنياتى لك بالخير دايما

جوجو

غير معرف يقول...

الحال من بعضه ياستاذ ضايع
الوضع عندنا فى دبى بعد الزفت قوى بشويتين...
وربنا يستر علينا كلنا.
والحاله النفسيه السيئه جدا اللى انت فيها انا بامر باسوأ منها صدقنى..
محدش مرتاااااح خااالص..
ربنا يسترها علينا كلنا..
اختك بنت الغربه

gogo!sf يقول...

ازيك يا ضايع

انا جيت اسأل واطمن عليك

يارب تكون بخير

طمنا عليك

جوجو

MaNoOoSh يقول...

هو انت كل شوية تغيب كده
يارب تكون بخير واحوالك تمام

بنت الغربة يقول...

حمدالله على السلامه