الاثنين، 2 مارس 2009

إعتذار


شفت دمعة بعيونك وكنت انا الغلطان
احاكم نفسي بنفسي طالما انا الجاني
لو يجفف دموعك صلبي على الحيطان
صلبي فدا دموع علي اغلى من روحي

روحي لمين تبقى ولمين اكون ولهان
ولمين ابث الشوق الي كوى ضلوعي
انا خطيت في حق اغلى واحن انسان
انا بادلت حبه اليوم بجحودي




انا من رمى من يدية نعمة الرحمن
وجحدت جنته وما رضيت بيها
وجريت ورا حلم وندهه من شيطان
ورضيت ادخل جهنم وارتضيت بيها



ان قلت مشتاق ولجنتك ولهان
ولنهر حبك بغني ولحنان ايدك
ان سامحتني يوما فهوده الغفران
وان عذبتني فهموت وانا قلبي بيريدك

هناك 4 تعليقات:

ebn roshd 777 يقول...

حلوه اوي وبجد بتعبر عن تجربه اعتقد انها حقيقيه
بجد كلامك سلس اوي ومعبر بتلقائيه رشيقه وجميله في ان واحد

حسام غانم يقول...

جميلة جدا

بحب أنا النوع ده من الشعر

تحياتي ..

غير معرف يقول...

عمي ابن رشد
اشكرك ومدونتك فعلا جميله حتى في بدايتها
تايع ما معلم جايز نوصل لحاجه

غير معرف يقول...

حسام غنام
رجل المستحيل

اولا مش عاوز اقول لك اني لغايه النهارده بحبه
بس الكلام ده بيني وبينك مش عاوزين فضايح

نورتني يا باشا